Implanty zębów Kraków

implanty zębów kraków

Piękne, nieskazitelnie białe zęby to marzenie wielu osób.

Niekiedy jednak wskutek wypadku, choroby bądź nieprawidłowej higieny jamy ustnej mogą pojawić się nieestetyczne ubytki w uzębieniu, co przekłada się nie tyle na zdrowie, ile na samopoczucie, życie prywatne i zawodowe. W takim wypadku warto rozważyć implanty zębów, dzięki którym marzenie o idealnym zgryzie stanie się rzeczywistością. Zabieg implantoprotetyki pozwalają na usunięcie, a następnie zastąpienie korzenia zębowego oraz jego odbudowę, biorąc pod uwagę zarówno kształt, jak i naturalny kolor korony zębowej.

Implantoprotetyka Kraków, czyli Implanty zębów jako inwestycja w piękny uśmiech

Implanty zębów wykonane w naszym gabinecie w Krakowie to sprawdzone rozwiązanie, z którego może skorzystać każda osoba dorosła z zakończonym wzrostem kości szczęki, odczuwająca dyskomfort, wynikający z braku jednego zęba lub kilku zębów bądź ze zgryzem wymagającym całkowitej rekonstrukcji. W naszej klinice wykorzystujemy implanty zębów wykonane ze specjalnego, a co najważniejsze w pełni bezpiecznego dla organizmu materiału, który jest akceptowany podobnie jak tkanka własna. Dzięki temu Pacjenci mogą nie tylko cieszyć się pięknym uśmiechem przez wiele lat, ale przede wszystkim korzystać z pełnej funkcjonalności jamy ustnej, bowiem po uzupełnieniu ubytków znikają obawy związane z bólem towarzyszącym spożywaniu twardych produktów oraz potraw. Co więcej, prawidłowo założone w naszym krakowskim gabinecie implanty zębów, podobnie jak naturalne uzębienie, wymagają wyłącznie regularnego mycia, a także stosowania nici dentystycznych oraz płynów do płukania. W zależności od ilości utraconego uzębienia możliwe jest również uzupełnienie uzębienia na łuku zębowym w postaci wprowadzenia implantów i mostu lub protezy na nich. Dzięki temu już w tym samym dniu będziesz mógł się cieszyć pełnym i zdrowym uśmiechem.

Mosty, protezy, implanty zębów, implantoprotetyka na najwyższym poziomie w Krakowie

Implantoprotetyka sprawiła, że branża stomatologiczna przeszła prawdziwą rewolucję, a pojawienie się na rynku innowacyjnego wyposażenia oraz produktów pozwala na leczenia na najwyższym poziomie, z troską o bezpieczeństwo Pacjentów. W Krakowie, w naszej klinice zabiegi wykonania implantów zębów przeprowadza doktor Jacek Sumara, który uczestniczył w niejednej konferencji oraz kursie zagranicznym. Podczas leczenia implantologicznego korzysta z systemu do planowania w 3D umożliwiającego precyzyjne zaplanowanie, a następnie umieszczenie we wcześniej ustalonych miejscach i w określonej pozycji elementów zastępujących korzeń. Tego typu rozwiązanie przekłada się nie tylko na jakość wykonywanego zabiegu, ale także czas jego trwania. Z tego też względu jesteśmy w stanie założyć implanty zębów w ustalonym czasie. Podobna sytuacja jest w przypadku montażu rekonstrukcji uzębienia w postaci mostu lub protezy zębowej na implantach.

Implanty zębów – przeciwwskazania

Pomimo że implantoprotetyka uchodzi za sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie, to istnieją również pewne przeciwwskazania uniemożliwiające wykonanie zabiegu. Leczenie implantologiczne nie jest wskazane w przypadku osób:

• w ciąży,
  • borykających się ze stanem zapalnym bądź urazem błon śluzowych,
  • z nieustabilizowaną cukrzycą, uniemożliwiającą prawidłowe gojenie się ran,
  • ze zdiagnozowaną chorobą nowotworową,
  • z niezakończonym procesem wzrostu kości szczęki.

Implanty zębów a powikłania po zabiegu

Implanty zębów to ciała obce, dlatego po zabiegu mogą wystąpić powikłania. Zazwyczaj wiążą się one z fizycznym dyskomfortem oraz bólem i obrzękiem. W takim wypadku zaleca się sięgnąć po leki przeciwbólowe bądź przeciwzapalne. Jednak gdy te nie pomogą, a oprócz wyżej wymienionych powikłań występują również: osłabienie organizmu, gorączka, ból gardła oraz sąsiadujących zębów, a nawet trudności ze spożywaniem posiłków, należy bezpośrednio skontaktować się ze stomatologiem, który przeprowadzał zabieg, w celu kontroli wszczepionych implantów zębowych. Okres rekonwalescencji po leczeniu implantologicznym może trwać od kilku tygodni, do nawet kilku miesięcy.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem implantów zębowych.

Implanty zębów to stożkowe elementy zastępujące korzeń zęba. Są one wykonane ze specjalnego rodzaju tytanu, który od dziesięcioleci jest ulepszany i stosowany zarówno w stomatologii, a także w ortopedii i neurochirurgii. Organizm człowieka akceptuje tytan jak tkankę własną. Kość narasta bezpośrednio na powierzchni implantu i traktuje go jak naturalny korzeń zęba. Tytan jest znany również z tego, że nie wyzwala w organizmie żadnych odczynów alergicznych, ani też reakcji na ciało obce.

Tak, sprawność gryzienia jest taka jak naturalnych zębów. Pacjent zatem nie czuje żadnej różnicy.

W zasadzie dla każdego dorosłego. Nie ma ograniczeń wiekowych. Głównym czynnikiem decydującym o rokowaniu i możliwościach leczenia jest stan zdrowia, oraz ilość I jakość tkanki kostnej.

Przede wszystkim implant zastępuje naturalny zdrowy korzeń i dlatego nie trzeba niszczyć (szlifować) sąsiednich zębów, aby odtworzyć brakujące zęby.

Niestety wśród pacjentów panuje wiele starych mitów o leczeniu implantologicznym. Jednym z nich są informacje o dużym bólu, co jest oczywiście nieprawdą. Cały zabieg wykonuje się w pełni skutecznym znieczuleniu miejscowym i jest mniej nieprzyjemny niż usuwanie zęba. Z całą odpowiedzialnością mogę stwierdzić, iż zabieg zakładania implantów jest bezbolesny i zwykle krótki (często kilkanaście minut). Po zabiegu większość pacjentów przez 2 do 3 dni ma dyskomfort nie większy jak po usunięciu zęba. Wszystkie objawy pozabiegowe całkowicie ustępują już po kilku dniach.

Konsekwencją utraty zębów jest postępujący zanik kości wyrostka zębodołowego, co w skrajnych przypadkach uniemożliwia założenie implantów. Obecnie nie jest to już problem, gdyż za pomocą odpowiednich zabiegów i materiałów możemy odtworzyć brakującą kość (takie zabiegi wykonujemy w naszej klinice).

Badania kliniczne wskazują na stabilność implantów w okresie ponad 35 letnim. Jest to więc najbardziej długoczasowe rozwiązanie spośród wszystkich metod leczenia protetycznego.

Jednorazowo to większy wydatek w porównaniu z innymi metodami odtwarzania brakujących zębów (protezy zębowe, mosty). Biorąc jednak pod uwagę długoczasowe efekty leczenia implantologicznego (często na całe życie), to jest to rozwiązanie tańsze od innych, gdyż przez ten długi czas musielibyśmy wymienić kilkakrotnie protezy lub mosty. Implanty się po prostu nie zużywają.

Leczenie implantologiczne jest najlepiej rozwijającą się dziedziną stomatologii, dającą najwyższy odsetek powodzeń, a także zapewniającą największy komfort i najlepszy efekt estetyczny.